Przewiń do góry

Usługa umożliwia Klientowi Banku zarządzanie rachunkami bez konieczności przychodzenia do placówki. Bankowość internetowa to dostęp do rachunków poprzez sieć Internet z każdego miejsca o dowolnej porze – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wystarczy komputer, tablet lub telefon podłączony do Internetu.

Bankowość internetowa daje możliwość m.in:

  • sprawdzenie stanu rachunku,
  • wydruk historii operacji,
  • eksport i wydruk wyciągów, potwierdzeń,
  • wykonania przelewu jednorazowego lub zdefiniowanego,
  • wykonania przelewów do ZUS oraz urzędów skarbowych,
  • zarządzanie rachunkami,
  • wykonania przelewów własnych, przelewów międzybankowych (ELIXIRSORBNET) oraz przelewów zagranicznych,
  • uzyskanie informacji o lokatach,
  • zakładanie i likwidowanie lokat,
  • wprowadzenie zlecenia stałego,
  • kontrola list haseł jednorazowych,
  • doładowania telefonu,

 

Jeśli jesteś już użytkownikiem tej usługi, możesz zalogować się do serwisu transakcyjnego. W innym przypadku, możesz przetestować jej działanie w wersji demonstracyjnej.

Usługa jest szybka, wygodna i bezprowizyjna. Konto telefonu można zasilić z poziomu bankowości internetowej Internet Banking oraz we wszystkich placówkach Banku – na stanowisku dysponenckim i kasjerskim.

Zanim rozpoczniecie Państwo korzystanie z usługi, prosimy o zapoznanie się z Regulaminem doładowań pre-paid.

Jeśli chcą Państwo otrzymywać faktury VAT, to na stronie internetowej Blue Media należy zarejestrować dane firmy. Po każdym doładowaniu, otrzymacie Państwo fakturę na wskazany w formularzu adres e-mail.

Płatności krajowe w PLN są realizowane w systemie ELIXIR od poniedziałku do piątku.
ELIXIR – system funkcjonujący w ramach Krajowej Izby Rozliczeniowej SA (KIR S.A.). Jest to międzybankowy system pośredniczący w elektronicznej wymianie komunikatów rozliczeniowych, który umożliwia realizację przelewów w złotych oraz informacji pomiędzy jego uczestnikami. System pośredniczy między innymi w wymianie: poleceń przelewu, dowodów wpłaty, poleceń zapłaty.

Harmonogram sesji rozliczeniowych KIR S.A.

Płatności wysokokwotowe (tzn. powyżej 1 000 000 PLN) oraz inne pilne zlecenia, mogą być realizowane w systemie SORBNET. Płatności składane do realizacji w placówkach Banku Spółdzielczego w Wąsewie oraz za pośrednictwem systemu bankowości internetowej Internet Banking do godziny 14:30 są rozliczane w tym samym dniu.

Sesje wychodzące Elixir:

  • Od 14:31 dnia poprzedniego (roboczego) do 10:30 dnia bieżącego (roboczego) Bank przyjmuje do realizacji i kieruje do rozliczenia w I sesji rozliczeniowej;
  • Od 10:31 do 13:30 Bank przyjmuje do realizacji i kieruje do rozliczenia w II sesji rozliczeniowej;
  • Od 13:31 do 14:30 Bank przyjmuje do realizacji i kieruje do rozliczenia w III sesji rozliczeniowej;
    Zlecenia otrzymane po godz. 14:30, ale złożone przed godziną 15:00 obciążają rachunek Klienta w tym samym dniu roboczym, rozliczane są w następnym dniu roboczym dla Banku w I sesji.

EXPRESS ELIXIR pozwala "od ręki" stwierdzić dokonanie płatności, co umożliwia natychmiastową realizację dyspozycji klienta. Przelew ekspresowy to usługa pozwalająca przelać środki na rachunek w innym banku, nawet w ciągu kilkunastu sekund. Jest to idealne rozwiązanie dla osób, które chcą bardzo szybko przekazać środki np. za zakupiony towar lub opłacić rachunek.

Lista banków realizujących przelewy natychmiastowe dostępna jest na stronie internetowej www.expresselixir.pl 

Klienci posiadający karty debetowe Visa i Mastercard wydane przez Bank Spółdzielczy w Wąsewie mogą korzystać z aplikacji Google Pay.

Czym jest Google Pay?
Google Pay to szybka, łatwa i bezpieczna metoda płacenia telefonem z systemem Android, tak samo jak zwykłą kartą. Aplikacja bezpiecznie przechowuje Twoje dane i umożliwia płacenie za pomocą telefonu w sklepach, w aplikacjach i na stronach internetowych wspierających płatności Google Pay.
W sklepach można wygodnie płacić telefonem wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.
Miejsca te poznasz po jednym z symboli przy kasie:

mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej. W kilku krokach, na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu, pozwala osobie fizycznej – klientowi banku, szybko i bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość. Co istotne dla bezpieczeństwa danych, klient wyraża jasną zgodę na zakres i cel przekazywanych informacji. Dzięki integracji z Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym, użytkownik mojeID może korzystać z usług świadczonych online zarówno przez dostawców komercyjnych, jak i administrację publiczną. Oznacza to dostęp do oferty świadczonej przez przedsiębiorstwa z różnych branż, m.in. dostawców mediów, usług medycznych czy ubezpieczeniowych, jak i szerokiego spektrum spraw urzędowych, obejmujących m.in. zdalne złożenie wniosku o dowód osobisty, rejestrację pojazdu czy uzyskanie odpisu aktu stanu cywilnego.

Regulamin usługi moje ID

Usługa Paybynet pozwoli wygodnie i szybko płacić za zakupy internetowe, a także pomoże bezpośrednio z konta internetowego regulować opłaty wymagane przy załatwianiu spraw urzędowych.

Polecenie Zapłaty to wygodna, bezpieczna i szybka forma regulowania powtarzających się płatności, niezależnie od kwoty oraz ich częstotliwości.

Polecenie Zapłaty, to usługa pozwalająca na automatyczne inicjowanie płatności za otrzymane faktury wprost z Twojego rachunku. Nie musisz już pamiętać o terminach opłat za:

· usługi telekomunikacyjne

· abonament płatnej telewizji

· składki ubezpieczenia

· rachunki za energię elektryczną, cieplną i gaz

· prenumeratę czasopism

· raty pożyczek

Udzielając zgody na stosowanie Polecenia zapłaty Twój Bank razem ze wskazanym wierzycielem będzie czuwał nad terminowym inicjowaniem płatności. Wierzyciel będzie nadal dostarczał Ci faktury, lecz to Bank będzie czuwał nad opłacaniem ich w terminie. Ty nadal masz pełną kontrolę nad procesem. W ciągu 56 dni od każdej płatności (w przypadku gdy płatnikiem jest firma okres ten wynosi 5 dni) masz prawo odwołania – bez podania przyczyn – każdej dokonanej w ten sposób płatności.

Wystarczy, że wypełniając odpowiedni formularz upoważnisz swojego wierzyciela do obciążenia Twojego rachunku i … gotowe.

Bank realizuje zlecenia płatnicze w walutach wymienialnych oraz w złotych polskich na zlecenie klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych prowadzących rachunki w Banku Spółdzielczym w Wąsewie.

Bank oferuje następujące typy przelewów:
* przelew SEPA
* polecenie wypłaty
* przekaz internetowy – dostępny wyłącznie dla klientów indywidualnych 

Przelew SEPA – transakcja płatnicza realizowana przez banki działające na terytorium Unii Europejskiej oraz Norwegii, Islandii, Lichtensteinu i Szwajcarii, które podpisały umowę o przystąpieniu do SEPA – SCT (SEPA Credit Transfer), spełniająca warunki:
* waluta transakcji EUR,
* zawiera prawidłowy numer rachunku bankowego beneficjenta oraz zleceniodawcy w standardzie 
IBAN, prawidłowy kod BIC,
* koszty „SHA”,
* tryb realizacji standardowy,
* nie zawiera jakichkolwiek dodatkowych instrukcji płatniczych,
* bank zleceniodawcy i bank beneficjenta przelewu są uczestnikami Polecenia Przelewu SEPA-SCT (SEPA Credit Transfer).

Otrzymywanie płatności z zagranicy odbywa się dzięki podaniu w treści zlecenia:
Kod BIC (SWIFT) Banku: POLUPLPR
(przed numerem rachunku należy dodać PL)


WYKAZ WALUT WYMIENIALNYCH, W KTÓRYCH BANK REALIZUJE ZLECENIA PŁATNICZE

1) waluta krajów Unii Gospodarczej i Walutowej- EUR
2) dolar amerykański- USD
3) dolar australijski- AUD
4) dolar kanadyjski- CAD
5) forint węgierski- HUF
6) frank szwajcarski- CHF
7) funt brytyjski- GBP
8) jen japoński- JPY
9) korona duńska- DKK
10) korona norweska- NOK
11) korona szwedzka- SEK
12) korona czeska- CZK

Sm@rt wypłata to nowa i wygodna funkcjonalność dostępna w placówkach Banku oraz w bankowości internetowej, która daje możliwość wypłaty gotówki z bankomatów Banku Spółdzielczego w Wąsewie bez użycia karty. Usługa dostępna jest dla klientów Banku Spółdzielczego w Wąsewie.

Usługa dostępna jest z poziomu bankowości internetowej Internet Banking, mobilnej, a także w placówkach Banku.

Maksymalna kwota wypłaty to 500 zł.

Kod jednorazowy do usługi ważny jest przez 8 godzin. Zostanie wysłany na telefon lub wyświetlony na stronie w bankowości internetowej. Kod może być także wygenerowany w placówce Banku lub wysłany na zdefiniowany telefon odbiorcy.

W celu realizacji wypłaty gotówkowej odbiorca kodu jednorazowego udaje się do jednego z bankomatów należących do Banku Spółdzielczego w Wąsewie i wybiera opcję Sm@rt wypłata po czym podaje jednorazowy kod. Po wpisaniu poprawnego kodu następuje realizacja zdefiniowanej wcześniej kwoty wypłaty.

Korzyści:
Wypłata gotówki bez karty w bankomacie przy użyciu jednorazowego kodu przekazanego poprzez SMS „elektroniczny czek”,
Wypłata gotówki w przypadku gdy karty międzynarodowe nie są obsługiwane,
W przypadku gdy zgubiliśmy kartę lub karta jest uszkodzona

Wypłat gotówki można dokonywać w bankomatach Banku Spółdzielczego w Wąsewie:
ul. Zastawska 8, Wąsewo
ul. Mazowiecka (dawniej K. Świerczewskiego) 13A, Czerwin

Usługa jest bezpłatna

SMS Banking działa cała dobę i automatycznie wysyłane są wiadomości informujące klienta o każdej zmianie salda rachunków.

Warunkiem niezbędnym do skorzystania z usługi SMS Banking jest:

  • posiadanie rachunku w Banku Spółdzielczym w Wąsewie,
  • posiadanie telefonu komórkowego pracującego w dowolnej sieci telefonii komórkowej w Polsce,
  • złożenie stosownego wniosku o uruchomienie usługi.

To usługa, która daje możliwość wypłaty gotówki na terminalu POS przy okazji dokonywania płatności bezgotówkowych z kasy punktów handlowo-usługowych (np. sklepu, stacji benzynowej), oznaczonych znakiem „cash back”, z uwzględnieniem wysokości dziennego limitu wypłat gotówki. Warunkiem wypłaty jest jednoczesne dokonanie transakcji bezgotówkowej, dokonanej na terenie Polski – nie jest możliwa sama wypłata gotówki.

Z usługi cash back mogą korzystać Posiadacze kart płatniczych VISA.

Dzięki usłudze cash back:

* nie trzeba szukać bankomatu, gdy potrzebujemy niewielkiej kwoty w gotówce, 
* oszczędzamy czas, robiąc jednocześnie zakupy i dokonując wypłaty gotówki. 

Maksymalna kwota pojedynczej wypłaty gotówki w ramach usługi “cash back” wynosi 300 PLN.

Zlecenie stałe to dyspozycja dotycząca regularnego wykonywania przelewu stałej kwoty na wskazany rachunek. Jest to bardzo wygodny sposób opłacania comiesięcznych stałych płatności, spłacania stałych rat kredytów. Nie musisz już pamiętać o powtarzających się transakcjach.

Wystarczy raz podać:

  • dane odbiorcy przelewu,
  • kwotę jaką chcesz przekazywać,
  • częstotliwość wykonywania operacji.

Po zdefiniowaniu takiego zlecenia, nasz Bank automatycznie dokonywał płatności.

Kliencie!

W każdej chwili możesz szybko zablokować dostęp do swojego rachunku w aplikacji mobilnej. Poniżej instrukcja: