Przejdź do głównej treści

BS w Wąsewie NASZ BANK

Aplikacja mobilna

    BS w Wąsewie NASZ BANK to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Wąsewie. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.

    Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną BS w Wąsewie NASZ BANK, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu czy skontrolować wydatki.

    Korzystanie z aplikacji jest bezpieczne – dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.

    Dlaczego warto?

    • Codzienne operacje wykonasz błyskawicznie dzięki łatwemu dostępowi do podstawowych funkcjonalności. Nowoczesny interfejs sprawia, że korzystanie z aplikacji jest bardzo intuicyjne i proste.
    • Łatwo wybierzesz preferowany język obsługi (polski, angielski lub ukraiński).
    • Zadbasz o komfort swoich oczu dzięki możliwości przełączenia tła w tryb ciemny.
    • Szybko przełączysz się między kontem osobistym i firmowym. Zyskasz prawdziwą wygodę w prowadzeniu firmowych finansów.
    • W kilka chwil skorzystasz z płatności, założysz lokatę czy doładujesz telefon.
    • Wygodnie opłacisz faktury skanując kod QR. Dodatkowo zyskujesz pewność, że wszystkie dane przelewu wypełnione są poprawnie.
    • Łatwo sprawdzisz stan konta, oszczędności i kredyty.
    • Bezdotykowo wpłacisz lub wypłacisz pieniądze z bankomatu dzięki usłudze smartKARTA.
    • Ekspresowo skorzystasz z BLIKa – zapłacisz za zakupy w sklepach stacjonarnych i w Internecie, pobierzesz pieniądze z bankomatu, wyślesz i odbierzesz przelew na telefon.
    • Bezpiecznie zatwierdzisz operacje dzięki autoryzacji mobilnej, bez konieczności przepisywania haseł.
    • Samodzielnie zmienisz i dopasujesz do siebie wiele funkcji.

    W aplikacji mobilnej BS w Wąsewie NASZ BANK klienci Banku Spółdzielczego w Wąsewie znajdą wszystko co niezbędne do codziennego, bezpiecznego bankowania. Pobierz aplikację i sprawdź co potrafi Nasz Bank!

    Przydatne informacje

    Jak zainstalować aplikację?

    Wejdź do sklepu Google Play lub App Store i pobierz aplikację BS w Wąsewie NASZ BANK

    Pobierz z google playpobierz z app store

    Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji

    4 kroki w aplikacji: 1. Potwierdź swoje oświadczenie i wybierz opcję Aktywuj przy użyciu komputera, 2. wpisz identyfikator bankowości, zdefiniuj nazwę użytkownika, 3. zaloguj się do bankowości internetowej, 4. zeskanuj QR code, ustal kod e-PIN. Możesz korzystać z aplikacji

    Aby wyświetlić kod QR do zeskanowania postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
    Zaloguj się poprzez stronę do bankowości elektronicznej, dodaj nowe urządzenie mobilne, w bankowości wejdź w opcję ustawienia, następnie kanały dostępu i urządzenia, urządzenie mobilne, a następnie dodaj urządzenie i podaj dane: nazwę, zaakceptuj regulamin i zatwierdź

    Polityka prywatności aplikacji mobilnej

    1. Aplikacja mobilna BS w Wąsewie – Nasz Bank (Aplikacja) została wyprodukowana dla Klientów Banku Spółdzielczego w Wąsewie przez Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o. z siedzibą w Łomży, w Polsce (NOVUM). Aplikacja umożliwia dostęp do usług Banku Spółdzielczego w Wąsewie z urządzenia mobilnego. Przed zainstalowaniem i uruchomieniem Aplikacji należy upewnić się, że bank obsługujący rachunek Klienta świadczy usługi za jej pośrednictwem.
    2. Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
    3. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
      1. komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
      2. uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
        • pamięci,
        • komunikacji sieciowej – pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
        • informacji o lokalizacji,
        • aparatu fotograficznego,
        • danych kontaktów.
    4. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
    5. Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
    6. W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
    7. Bank zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www.