BS w Wąsewie NASZ BANK to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Wąsewie. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.
Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną BS w Wąsewie NASZ BANK, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu czy skontrolować wydatki.
Korzystanie z aplikacji jest bezpieczne – dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Dlaczego warto?
-
Codzienne operacje wykonasz błyskawicznie dzięki łatwemu dostępowi do podstawowych funkcjonalności. Nowoczesny interfejs sprawia, że korzystanie z aplikacji jest bardzo intuicyjne i proste.
-
Łatwo wybierzesz preferowany język obsługi (polski, angielski lub ukraiński).
-
Zadbasz o komfort swoich oczu dzięki możliwości przełączenia tła w tryb ciemny.
-
Szybko przełączysz się między kontem osobistym i firmowym. Zyskasz prawdziwą wygodę w prowadzeniu firmowych finansów.
-
W kilka chwil skorzystasz z płatności, założysz lokatę czy doładujesz telefon.
-
Wygodnie opłacisz faktury skanując kod QR. Dodatkowo zyskujesz pewność, że wszystkie dane przelewu wypełnione są poprawnie.
-
Łatwo sprawdzisz stan konta, oszczędności i kredyty.
-
Bezdotykowo wpłacisz lub wypłacisz pieniądze z bankomatu dzięki usłudze smartKARTA.
-
Ekspresowo skorzystasz z BLIKa – zapłacisz za zakupy w sklepach stacjonarnych i w Internecie, pobierzesz pieniądze z bankomatu, wyślesz i odbierzesz przelew na telefon.
-
Bezpiecznie zatwierdzisz operacje dzięki autoryzacji mobilnej, bez konieczności przepisywania haseł.
-
Samodzielnie zmienisz i dopasujesz do siebie wiele funkcji.
W aplikacji mobilnej BS w Wąsewie NASZ BANK klienci Banku Spółdzielczego w Wąsewie znajdą wszystko co niezbędne do codziennego, bezpiecznego bankowania. Pobierz aplikację i sprawdź co potrafi Nasz Bank!
Przydatne informacje
Polityka prywatności aplikacji mobilnej
- Aplikacja mobilna BS w Wąsewie – Nasz Bank (Aplikacja) została wyprodukowana dla Klientów Banku Spółdzielczego w Wąsewie przez Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o. z siedzibą w Łomży, w Polsce (NOVUM). Aplikacja umożliwia dostęp do usług Banku Spółdzielczego w Wąsewie z urządzenia mobilnego. Przed zainstalowaniem i uruchomieniem Aplikacji należy upewnić się, że bank obsługujący rachunek Klienta świadczy usługi za jej pośrednictwem.
- Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
- Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
- komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
- uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
- pamięci,
- komunikacji sieciowej – pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
- informacji o lokalizacji,
- aparatu fotograficznego,
- danych kontaktów.
- Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
- Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
- W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
- Bank zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www.