• mojeID – już dostępne!

    W Banku Spółdzielczym w Wąsewie już możesz używać mojeID – zdalnego potwierdzania tożsamości poprzez bankowość elektroniczną. Teraz wygodniej skorzystasz z komercyjnych i publicznych usług online… Klienci 169 Banków Spółdzielczych zrzeszonych w Grupie BPS oraz 4 banków współpracujących mogą potwierdzać swoją tożsamość online za pomocą mojeID – usługi dostarczanej przez KIR. mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości…

    Czytaj więcej

  • Dobry Start (300+)

    Uprzejmie informujemy, że od 1 lipca 2020 r. w systemie bankowości elektronicznej Internet Banking, można składać wnioski w Programie Dobry Start (300+) na wyprawkę szkolną dla uczniów, bez względu na dochód rodziny. Świadczenie mogą otrzymać uczniowie do 20 roku życia lub, w przypadku niepełnosprawności, do 24 roku życia. Świadczenie nie obejmuje dzieci, które w roku szkolnym…

    Czytaj więcej

  • Rozstrzygnięcie V edycji konkursu SKO „Młodzi Mistrzowie Oszczędzania”

    25 czerwca 2019 roku, w dniu obchodów centralnych Święta Spółdzielczości Bankowej, ogłoszono wyniki i przedstawiono zwycięzców V edycji Konkursu SKO „Młodzi Mistrzowie Oszczędzania”. Konkurs, w którym wzięły udział szkoły podstawowe z całej Polski, został zorganizowany przez Krajowy Związek Banków Spółdzielczych pod honorowym patronatem Ministra Edukacji Narodowej. Wyróżnienie i nagrodę pieniężną w wysokości 1 000 PLN…

    Czytaj więcej

  • TalentowiSKO – całe podium nasze!

    Zwycięzcami VI edycji Programu TalentowiSKO 2018/2019 etap regionalny zostały szkoły pod patronatem Banku Spółdzielczego w Wąsewie.Serdecznie gratulujemy!!! W czwartek, 13 czerwca, w siedzibie Banku Polskiej Spółdzielczości w Warszawie wręczono nagrody zwycięzcom etapu regionalnego i krajowego konkursów w Programie TalentowiSKO. Program TalentowiSKO powstał w 2013 r. Rozwija ideę Szkolnych Kas Oszczędności prowadzonych przez Banki Spółdzielcze. Uczy systematycznego…

    Czytaj więcej

  • Loguj się do Systemu bankowości internetowej ZAWSZE poprzez stronę wskazaną przez Bank.
  • Nie wchodź na stronę logowania do Systemu bankowości internetowej korzystając z odnośników otrzymanych pocztą e-mail lub znajdujących się na stronach nienależących do Banku.
  • Zawsze korzystaj z zaufanych sieci komputerowych (w tym Wi-Fi).
  • Dbaj o bezpieczeństwo Twojego komputera oraz urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane poprawki.
  • Zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego wraz z zaporą.
  • Dbaj o to, aby Twoja przeglądarka internetowa była zawsze aktualna.
  • Nie zezwalaj przeglądarce na zapisywanie haseł i nazw użytkownika w formularzach.
  • Nie przechowuj nazwy użytkownika i hasła w tym samym miejscu.
  • Pamiętaj! Login i hasło przeznaczone jest tylko dla jednej osoby – NIE UDOSTĘPNIAJ LOGINU I HASŁA INNEJ OSOBIE.
  • Należy sprawdzić czy po wprowadzeniu i zatwierdzeniu identyfikatora został wyświetlony obrazek wybrany wcześniej przez klienta z galerii i czy obrazek zawiera prawidłowy czas wyświetlenia.
  • Zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia Wyloguj.
  • Bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie hasła (haseł) dostępu do Systemu bankowości internetowej.