Przejdź do głównej treści

Visa EURO

    Dzięki karcie Visa Euro nie musisz zabierać ze sobą gotówki na wyjazd za granicę – masz stały dostęp do środków na rachunku walutowym w euro.

    • W kraju i w strefie euro transakcje bezgotówkowe wykonujesz bez ponoszenia dodatkowych opłat.
    • Twoją kartą debetową Visa Euro możesz także płacić za zakupy w sklepach internetowych.
    • Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.
    • Za granicą limity dla transakcji zbliżeniowych są inne i zależą od kraju.

    Przydatne informacje

    W jaki sposób aktywować kartę?

    Aktywuj kartę w 3 prostych krokach:

    • Zaloguj się do portalu na stronie kartosfera.pl
    • Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją
      Aktywacja karty krok 1. Okno logowania, w którym należy podać PESEL/ Login oraz hasło, a następnie nacisnąć przycisk Zaloguj.
    • W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę: BPS 20 12 instrukcja obslugi poziom v2 17 1 pkt 2 ikona b 150x150
    • Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami
      Aktywacja karty krok 2. Okno Moje karty, w którym widoczny jest numer karty, data ważności, zastrzeganie, czasowa blokada i odblokowywanie karty, a także zmiana kodu PIN.
    • Możesz określić własny PIN w portalu kartosfera.pl lub otrzymasz go osobną przesyłką
      Aktywacja karty krok 3. Okno z miejscem do wpisania PINu.

    Gotowe! Kart możesz już używać do płatności!

    Kartę możesz aktywować także w dowolnej placówce naszego Banku. Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN. W przypadku problemów z aktywowaniem karty skontaktuj się z dowolną placówką naszego Banku.

     

    Jak zastrzec skradzioną lub zgubioną kartę?

    Jeśli zgubisz kartę lub podejrzewasz jej kradzież, zastrzeż ją jak najszybciej. Możesz to zrobić na kilka sposobów:

    • telefonicznie w godzinach pracy Banku pod numerem +48 29 645 80 50 (z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828 (z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • osobiście w dowolnej placówce naszego Banku
    • za pośrednictwem portalu kartowego kartosfera.pl

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.

    Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec. Nie ryzykuj, że ktoś nieuprawniony skorzysta z Twojej tożsamości i np. weźmie pożyczkę, którą Ty później będziesz musiał spłacić. Dokumenty również możesz zastrzec w naszym Banku.

    Jakie są koszty przewalutowania transakcji zagranicznych?

    Gdy dokonasz wypłaty gotówki lub płatności w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej innej niż waluta Twojego rachunku, otrzymasz wiadomość SMS z naszego banku. Poinformujemy Cię w niej o łącznych opłatach za przeliczenie waluty, wyrażonych jako wartość procentową naszej marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny. Powyższą wiadomość będziemy wysyłać dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu przez Ciebie pierwszej transakcji w danej walucie.